خرید پستی چاه بازکن value pack | فروشگاه اینترنتی / MRND /

چاه بازکن value pack
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

چاه بازکن value pack

با گذر زمان و انباشته شدن جرم و رسوبات درلوله های فاضلاب به ویژه لوله ظرفشویی که باعبورچربی های ظروف، احتمال ایجاد رسوب آن بیشتر است ؛ مجرای لوله بسته می شود و باعث می شود آب به سختی عبور کند و پایین نرود و باعث ایجاد مشکل  در آشپزخانه ،حمام و دستشویی شود.

برای رفع این مشکل به جای تعمیرات طولانی و پرهزینه و سختی کشیدن برای باز کردن آن کافی است از یک لوله بازکن استاندارد و مناسب استفاده کنید . لوله بازکن value pack باکیفیت بالایی که دارد در عرض چنددقیقه رسوبات ، زنگ زدگی های لوله ها و موانعی مانند دستمال کاغذی ، مو و چربی را ازبین می برد . 

دراین تصاویر قدرت پاک کنندگی این لوله بازکن را مشاهده می کنید . فقط کافیست مقداری از این پودر را در لوله بریزید و پس از چند دقیقه آّب بکشید سپس مشاهذه می کنید که مشکل بسته شدن مجرای لوله به راحتی حل می شود .

یکی از ویژگی های متمایز این لوله بازکن ، وارد نکردن کوچک ترین آسیبی به لوله های پلاستیکی و PVC است .با استفاده از این محصول می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. پس از ریختن پودر لوله را با آب بشورید و تاثیر این لوله باز کن را مشاهده کنید بدون آنکه آسیبی به لوله ها وارد شود .

قیمت این محصول 65000 تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی