خرید پستی فرچه چند منظوره مخزن دار | فروشگاه اینترنتی / MRND /

فرچه چند منظوره مخزن دار
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

فرچه چند منظوره مخزن دار

آیا برای شما هم پیش آمده که در خانه حین شست و شو نیاز به شست و شوی عمیق تری داشته باشید!؟ یا در موقعیتی فوری و ضروری خارج از خانه که دسترسی به وسیله شوینده و مواد تمیز کننده ندارید؛ بخواهید در کمترین زمان ممکن شست و شویی کامل را انجام دهید!؟ اولین وسیله ای که ذهنمان میرسد اسکاچ و مایع ظرفشویی است! اما این دو وسیله همیشه در دسترس ما نیستند و از نظر نتیجه کار هم همیشه تمیزی کامل را به ما نمیدهند! بارها شده که وقتی سر کار یا داخل ماشین خود هستیم چیزی روی لباس یا کفشمان ریخته و لکه به وجود آمده سریعا نیاز به تمیزی دارد؛ و یا داخل خانه کثیفی تا عمق وسایل پلاستیکی و چوبی مان نفوذ کرده و تنها با اسکاچ معمولی نمیشود عمیق تمیز کرد!

محصولی که در تصویر میبینید فرچه چند منظوره مخزن دار است. فرچه ای کاملا متفاوت با اسکاچ های معمولی و حتی باقی فرچه های موجود در بازار؛ هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت! همانطور که از ظاهرش پیداست کاربردهای زیادی در موقعیت های مختلف دارد، که با توجه به قابل حمل بودنش یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در محل کار یا خودرو شما میباشد. در مقایسه با باقی فرچه ها که نیازمند دسترسی جداگانه به مایع شست و شو هستند، این فرچه کاملا بی نیاز از این موضوع است؛ چرا که مخزن دار است و با توجه به حجم و ظرفیت این مخزن، با یک بار پر کردنش میتوانید بارها استفاده اش کنید. و نکته قابل توجه دیگری که در ادامه ذکر خواهد شد از یک نظر کاملا در راستای کسانی، با توجه به حساسیت های پوستی و یا شرایط اب و هوایی نیازمند پوشیدن دستکش، تنظیم دمای آب و یا استفاده از مایع شوینده با برند خاصی حین شست و شو هستند و در کل در راستای راحتی بیشتر و کاربردی بهتر طراحی شده است. دسته دار بودن این فرچه شما را از هرگونه پرهیز از برخورد آب و مایع شوینده به دستان شما جلوگیری میکند. من باب این طراحی شما شست و شوی جزئی تری نیز خواهد داشت، برای مثال برای پاک کردن لکه ی ایجاد شده روی لباس نیازی به شستن کل لباس ندارید و فقط آن بخش کثیف شده را تمیز خواهید کرد.

از طراحی و کیفیت جزء به جزء این محصول میتوان به جنس جنس سیلیکونی این کالا جهت راحتی بیشتر اشاره کرد. و نکته ای که در رقبای این محصول نمیتوانید مشاهده کنید ضد بو بودن فرچه است! طول این فرچه 8.5 سانتی متر است و در ابعاد 24 در 4 سانتی متر طراحی شده است.

قیمت این محصول 160000تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی