خرید پستی لاک و قلم خشگیر خودرو | فروشگاه اینترنتی / MRND /

لاک و قلم خشگیر خودرو
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

لاک و قلم خشگیر خودرو

اگر خودرو شخصی تان برایتان مهم است و بسیار به ظاهر و طول عمر خودرو اهمیت میدهید؛ پس دغدغه از بین نرفتن رنگ خودرو را هم دارید. با معمولی ترین اتفاق ها رنگ خودرو شما آسیب میبیند مانند تابش نور خورشید، فضولات پرندگان، باران های اسیدی، تصادف و اصابت اجسام، شست و شوی خودرو، بخار و مواد شیمیایی، کیفیت پایین رنگ‌ها و پولیش‌های خودرو، تمیز نکردن خودرو، سن خودرو و ... . پس یکی از اتفاق هایی است که برای همه با هر نوع خودرویی میافتد و همانطور که میدانیم نمیتوان برای هر خط و خش ساده و یا حتی رنگ پریدگی های بزرگ به متخصص مراجه کرد. بلکه باید یک متخصص خوش قیمت و جیبی همراه خود داشته باشیم که همیشه در دسترس باشد و در لحظه خیالمان را از بابت ظاهر خودرو راحت کند.

لاک و قلم خشگیر خودرویی که در تصویر میبنید میتواند به دلیل طراحی خوبی که دارد همیشه همراه و در دسترستان باشد. دو کاره میباشد و هم به صورت قلم و هم با استفاده از براش به صورت لاک قابل استفاده است که کاربردش را در کوچک ترین خط و خش و در هر قسمت خودرو تکمیل میکند. در دو رنگ مشکی و سفید طراحی و تولید شده است. حجم بسیار مناسبی دارد و نیاز به هزینه مجدد در طولانی مدت نخواهید داست. البته این قلم دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که از متخصص هم منخصص تر میباشد؛ شما میتوانید با این قلم لکه، خط و خش روی خودرو خود را بدون نیاز به پولیش از بین ببرید و هزینه ای برای پولیش متقبل نشوید.

این قلم دوکاره همانطور که پیشتر ذکر شد در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است و هم به صورت قلم و هم با استفاده از براش به صورت لاک قابل استفاده میباشد. از بین برنده هر گونه خط و خش و لکه بوجود آمده به هر دلیلی بدون نیاز به پولیش! در حجم 12 میلی لیتر و در ابعاد 12 در 2 و وزن 50 گرم طراحی شده است. آسان و سبک برای استفاده و در دسترس بودن، پرکاربرد و واجب و البته مقرون به صرفه با با کیفیت ترین طراحی و ساخت.

رنگ سفید و مشکی تو پیام اعلام کنید

قیمت این محصول 150000تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی