خرید پستی آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه | فروشگاه اینترنتی / MRND /

آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه

 

یکی از مشکلات معمول در خانه نا منظم بودن کمدهاست، حتی اگر کمدتان را کاملا مرتب کنید، چند هفته بعد کمد به حالت اولیه اش باز می گردد و نا منظم می شود،علت این امر وجود بسیاری وسایل سرگردان است که جای مشخصی ندارند و به تدریج روی هم در کمد انباشته میشوند.ما به شما آویز نگهدارنده وسایل فایلی 4طبقه را معرفی میکنیم که با کمک آن ها می توانید به کمد ها نظم بدهید و این نظم را مدت طولانی تری حفظ کنید.

 

 

از دیگر مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه هستند ، محدودیت فضای داخل منازل است ، موضوعی که امکان استفاده و همچنین نگهداری بسیاری از وسایل مورد نیاز را از شما صلب می کند . برای حل این مشکل سعی شد تا وسایل مورد نیاز داخل منزل به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر اشغال فضای کمتر ، کارایی بیشتری را نیز برای افراد داشته باشند .

 

 

یکی از خصوصیات بارز این تجهیزات را می توان امکان به کارگیری از فضاهای غیر قابل استفاده در منزل عنوان کرد.آویز فایل 4 طبقه ای پارچه ای با داشتن 2 قلاب به راحتی به پشت در یا دیوار آویزان شده و بدون اشغال فضای زیاد و قابل استفاده بسیاری از وسایل و ابزار شما را در خود جای میدهد.

 

 

این آویز مناسب برای نگهداری لباس زیر ، جوراب ، دمپایی ، مجلات و روزنامه و وسایل کوچک سرگردان در کمدها و کشوهاست.محصولی با طراحی ساده و درعین حال بسیار کاربردی که امکان بهره وری از فضای غیر قابل استفاده داخل منزل را برای شما محیا می کند . این آویز دارای 4 طبقه می باشد که با استفاده از دو قلاب موجود در بسته قابلیت نصب آسان بر روی درب و یا دیوار را دارد.

 

 

از آویز وسایل می توان در اتاق ، درب کمد ، حمام ، آشپزخانه و ... برای نگهداری و همچنین سامان دهی وسایل مختلفی نظیر مجلات، دمپایی ، لوازم بهداشتی ، لوازم تحریر و ... استفاده نمود . دسترسی سریع تر ، نظم بخشیدن به وسایل و همچنین جلوگیری از خراب شدن آنها ، ویژگی های استفاده از آویز نگهدارنده ی وسایل به شمار می رود.شما همچنین با بهره گرفتن از این آویز می توانید بی نظمی های اتاقتان را کاهش دهید و به سازماندهی وسایل بپردازید و از مرتب شدن اتاقتان لذت ببرید.

 

 

ویژگی های کلی محصول:

  • نصب آسان و مطمئن آويز
  • دارای 4 فایل و طبقه ی نگهداری وسایل
  • حفاظت از وسایل و نظم بخشيدن به آن ها
  • راه حلی آسان برای سامان دادن به وسايل سرگردان
  • جنس پارچه ای مقاوم
  • دارای دو قلاب
  • مناسب برای آویزان کردن روی دیوار یا پشت در


قیمت این محصول 65000 تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی