خرید پستی ست سطل و فرچه ی توالت ایت8 | فروشگاه اینترنتی / MRND /

ست سطل و فرچه ی توالت ایت8
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

ست سطل و فرچه ی توالت ایت8

 

قطعا هر سرویس بهداشتی نیاز به یک سطل زباله دارد و سطل و برس می تواند تکمیل کننده توالت شما باشد.جا برس به همراه فرچه گرد و دسته بلند جهت نظافت تمامی زوایای سرویس بهداشتی شماتولید گردیده است و نظافت سرویس بهداشتی را به کاری بی زحمت و ساده برای شما تبدیل خواهد نمود.سطل و برس ایت 8 در رنگ های متنوع محصول و ابزار کارآمد تولید شده از بهترین مواد اولیه پلاستیک که در طول مدت استفاده رنگ آن ثابت باقی خواهد ماند .

 

 

اگر برای تکمیل لوازم سرویس بهداشتی منزلتان به دنبال یک سطل زباله و فرچه‌ی توالت‌شوی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستید، ست سطل و فرچه‌ی توالت ایت 8 بهترین انتخاب است.درب چرخشی سطل زباله و درب و دسته ی فرچه به‌صورت کرومی طراحی شده‌اند که زیبایی فضای سرویس بهداشتی را چندین‌برابر می‌کنند.دارای جنس پلاستیک ABS مرغوب و رنگهای سفید ،صورتی و آبی.

 

 

این ست دو تکه و جمع و جور است و سطل با ابعاد متناسبش جای زیادی را در سرویس بهداشتی اشغال نمی‌کند و می‌توان آن را در فضاهای کوچک آپارتمان‌های امروزی نیز مورد استفاده قرار داد.فرچه ی توالت شوی دارای یک پایه بوده که به‌طور کامل داخل پایه قرار می‌گیرد و از بیرون دیده نمی‌شود. این فرچه یک دسته ی بلند دارد که استفاده از آن، نظافت سرویس بهداشتی را برایتان آسان‌تر می‌کند.

 

 

این ست از پلاستیک مرغوب ساخته شده است که کیفیت مطلوبی داشته و دربرابر رطوبت مقاومت خوبی دارد. تنوع رنگ‌بندی در این مدل، انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا با توجه به رنگ کاشی‌ها و روشویی سرویس بهداشتی منزلتان، بهترین رنگ را انتخاب کنید.خرید ابزار مناسب جهت شستشو سرویس های بهداشتی گام موثری در حفظ بهداشتی و زیبایی منزل شما خواهد بود علاوه بر این خرید محصولی هماهنگ با رنگ آمیزی سرویس بهداشتی شما زیابیی آن دوچندان خواهد نمود .

 

قیمت این محصول 150000 تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی