خرید پستی تابه گریل chodan | فروشگاه اینترنتی / MRND /

تابه گریل chodan
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 400,000  تومان
خرید پستی

تابه گریل chodan

استفاده از تابه های گریل برای داشتن غذای سالم و مناسب بسیار لازم و ضروری است. بدین منظور تابه گریل چدنی را به شما معرفی میکنم . با این تابه برای درست کردن مواد غذایی دیگر نیاز به استفاده از روغن های زیاد و سرخ کردنی نیست و صرفا با کمی چرب کردن کف تابه میتوانید انواع مواد غذایی را حاضرکنید. مخصوص کسانی که دچار مشکلات فشار بالا و بیماری های قلبی و چربی خون هستند.

تابه گریل از جنس چدن بسیار خوش ساخت و مقاوم است . این تابه از دو دسته در طرفین ساخته شده است و از جنس چدن با روکش دیسکاور تشکیل شده است. با استفاده از کمترین روغن سالم ترین غذاهارا برای خود حاضرکنید و از مضراتی که روغن به بدن شما می رساند جلوگیری کنید. پس از استفاده به راحتی میتوانید تابه را شستشو دهید. این تابه چدنی هیچ گونه مواد مضر را به غذاهای درحال پخت واردنمیکند و حرارت را به طور یکسان در سرتاسر تابه پخش میکند. سایز این تابه ۲۸ می باشد و مقدار مناسبی از غذاها را درخود جای میدهد. اقلام همراه این تابه شامل درب شیشه ای ، چنگال سرو می باشد. با این تابه میتوانید انواع غذاهای کبابی را حاضرکنید. قابلیت استفاده روی زغال ، داخل فر، روی گاز و ... می باشد. حفظ طعم و عطر غذاهای مختلف به بهترین شکل.

قیمت این محصول400000تومان



قیمت : 400,000  تومان
خرید پستی