خرید پستی شلف جافیوزی Linear | فروشگاه اینترنتی / MRND /

شلف جافیوزی Linear
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

شلف جافیوزی Linear

شلف جا فیوزی طراحی بسیار پرکاربرد و محبوبی دارد . فیوز ها در منازل جلوه زیبایی ایجاد نمی کنند و برای حلوگیری از ایجاد ظاهر و جلوه نامناسب بهترین راه استفاده از این شلف زیبا و باکیفیت می باشد که علاوه بر پوشاندن ظاهر فیوز یک جایگاه مناسبی برای آویزان کردن کلید ها و ماسک و انواع دیگری از وسایل می باشد. 

 

همچنین میتوانید روی این شلف گلدان ، شمع و انواع وسایل تزئیناتی قرار بدید و دکور و نظم منحصر به فردی ایجاد کرده است. این شلف زیبا با رنگ سفید ، از جنس پی وی سی ساخته شده است و ضد آب می باشد و مقاومت و کیفیت بالایی دارد. ابعاد این محصول 33x35 سانتی متر می باشد و ظاهر بسیار شیک و کیفیت بینظیری دارد. شلفی که در هرخانه لازم است . همچنین در قسمت پایینی این شلف آویزهای استیلی برای قرار گرفتن انواع وسایل تعبیه شده است. وسایل و ابزارهای جانبی برای نصب این شلف بسیار کم و ساده است و همراه آن وجود دارد.


قیمت این محصول140000تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی